hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > کردستان| ارتش محبوب مردم کردستان است

کردستان| ارتش محبوب مردم کردستان است

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۲۸ پیاده کردستان گفت: ارتش در بعد از پیروزی انقلاب اسلامی همراه و همدل ملت و انقلاب بوده و نقش مؤثری در پیروزی و تثبیت انقلاب ایفا کرده است.

 سعید اثنی‌عشریدر نشست خبری با اصحاب رسانه استان در سنندج، با گرامیداشت چهل‌ و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: حضور مردم نقش مهمی در پیروزی انقلاب اسلامی داشت. او اذعان داشت: نقش رهبری امام راحل از مهم‌ترین مؤلفه‌های پیروزی ملت ایران در روی‌کار آمدن انقلاب اسلامی بود چراکه مباحث اعتقادی و ایدئولوژی پشتوانه آن بود. فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۲۸ پیاده کردستان تصریح کرد: یکی دیگر از مهم‌ترین عوامل پیروزی انقلاب، ارتش بود که به بدنه انقلاب ملحق شد. فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۲۸ پیاده کردستان اظهار کرد: از 21 بهمن 58 تا زمان آغاز جنگ تحمیلی انقلاب ما با هجمه‌های زیادی به‌ویژه در مناطق مرزی مواجه بودیم و اولین یگان‌هایی که برای دفاع از انقلاب وارد شد یگان‌های ویژه ارتش بود. او افزود: برکناری بنی‌صدر موجب ایجاد وحدت و هم‌افزایی در بین نیروهای مسلح و درنتیجه پیروزهای پی‌درپی سپاه اسلام در برابر دشمنان شد. فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۲۸ پیاده کردستان به آزادسازی مناطق مختلفی از خوزستان در بازه زمانی بسیار کوتاه اشاره کرد و گفت: هرکدام از این عملیات در آن مقطع با توجه به شرایطی که برای ایران در دوران هشت سال دفاع مقدس ایجاد کرده بودند، یک شاهکار نظامی بود.

او ادامه داد: ارتش در دهه اول انقلاب به تثبیت نظام کمک کرد که انقلاب از آن پیچ تاریخی به‌سلامت گذر کند. او تصریح کرد: تمام دشمنان دست‌به‌دست هم دادند که انقلاب را به زمین بزنند ولی همراهی مردم و مسئولان موجب شد باوجود تمام هجمه‌های گسترده دشمنان در داخل و خارج از کشور، انقلاب ایران تثبیت شود. فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۲۸ پیاده کردستان گفت: کمک ارتش در پیروزی و تثبیت انقلاب بسیار مهم بود و در دهه دوم دوران سازندگی نیز ارتش با ایفای نقش خود در تأمین امنیت زمینه را برای توسعه همه‌جانبه در کشور فراهم کرد. او اظهار کرد: عملکرد ارتش در کمک به زلزله‌زدگان و سیل‌زدگان در کرمانشاه و سایر نقاط کشور چشمگیر بود تا جایی که همه مسئولان به‌ویژه شخص مقام معظم رهبری به آن اشاره فرمودند. او تصریح کرد: افتخار ارتش خدمت به مردم است و اگر برای ارتش محبوبیتی ایجادشده به‌واسطه همین خدمت‌رسانی به مردم است. او افزود: امروز ارتش در کردستان محبوب و مردم آن را دوست دارند و این محبوبیت به‌واسطه عملکرد مثبت ارتش و ارتشیان مستقر در این استان است. او ادامه داد: اگر می‌خواهیم مشکلات امروز جامعه حل شود باید به روحیات دوران دفاع مقدس برگردیم.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد